salamti salamti .

salamti

نكاتي براي طراحي تراكت با حداكثر تاثيرگذاري

نكاتي براي طراحي تراكت با حداكثر تاثيرگذاري


با وجود تعداد زيادي از محصولات كه براي شناساندن كسب و كاري مي توان استفاده كرد، انتخاب بهترين محصول مشكل است. در اين ميان، تراكت ها، منفعت فراواني دارند و شركت چاپ و پرينتي كه اين تراكت ها را طراحي و توليد مي كنند، مي توانند بهترين استفاده را از اين موضوع ببرند. در اينجا به برخي نكاتي مي پردازيم كه بتوان با چاپ تراكت، بيشترين تاثير را ايجاد كرد.

زبان جذاب

يكي از اولين چيزهايي كه مخاطب را جذب مي كند، عنوان است و به همين دليل هم داشتن عنوان جذاب بسيار مهم است. مي توان با استفاده از كلمات قدرتمند مانند حداكثر، مجاني، ثابت شده، به دست آوردن يا رمزگشايي، به اين موضوع دست يافت. در چاپ بروشور نيز اين تكنيك بسيار كاربردي است.

مزيت و نه ويژگي

در تراكت به جاي اينكه فقط از ويژگي ها صحبت شود، بايد بيشتر مزيت هاي محصول يا سرويس را نام برد. بهتر است از كلماتي استفاده كنيد كه نشان دهد كه خواننده را مخاطب قرار مي دهيد، مثل "شما" يا "براي شما". به خاطر داشته باشيد كه خواننده مي خواهد بدانيد كه محصول يا كار شما، به سودي برايش دارد.

جايگاه

ثابت شده كه استفاده از نظرات مشتري هاي راضي، بسيار سودمند است. اگر براي هر بخش، قسمتي جداگانه اختصاص داده و بين آنها فضايي خالي قرار دهيد، تراكت جذاب تر شده و مخاطب مي تواند راحت تر آن را بخواند. قرار دادن قسمتي با رنگ متمايز در پايين تراكت و پيشنهاد تخفيفي مناسب در آن، قدرت تبليغ را بالا بره و سريع تر توجه ها را جلب مي كند. بهتر است كه حاشيه اي به اندازه ي حداقل 2.5 سانتي متر قرار دهيد مگر اينكه چيزي در حاشيه  چاپ شده باشد كه در اين صورت نيم سانتي متر هم كافي است.

استفاده از فنون گرافيكي باعث طراحي جذاب تري مي شود ، اما بايد به خاطر داشته باشيد كه برخي از رنگ ها، مي توانند معناهاي متفاوتي را القا كنند. مثلا اگر "بوم شناسي" را با رنگ سبز بنويسيد، براي كارهايي كه مربوط به محيط زيست است، مناسب مي شود.

بايد نمونه ي پيش نويس شده را بخوانيد و تاييد كنيد و سپس آن را چاپ كنيد تا مناسب تبليغات شركت شما در بازار باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۱۳ توسط:farnaz موضوع: